pokercasinosports
pokercasinosports

TERMES GENERALS PER ALS CLIENTS

INTRODUCCIÓ

Benvingut a PokerStars. Esperem que t’ho passis bé amb nosaltres! Estem orgullosos d’oferir els jocs més emocionants en un entorn segur i protegit. Creiem en el concepte d’educar els nostres jugadors per a reforçar-los mitjançant el coneixement.

Aquests termes generals del servei (els Termes Generals) expliquen tot el que has de saber sobre l-us dels nostres serveis. Gràcies per prendre’t el temps necessari per llegir-los. Si vols conservar una copia, pots descarregar els Termes Generals aquí i si després de llegir-los continues tenint dubtes o vols so-licitar una versió anterior dels Termes Generals , pots obtenir ajuda aquí.

CONCEPTES BÀSICS

Els Termes Generals constitueixen un contracte legalment vinculant entre tu i nosaltres, que acceptes en marcar la casella corresponent quan es crea un Compte. Tot el contingut en els Termes Generals és important i pot afectar els teus interessos, motiu pel qual et demanem que els llegeixis en la seva totalitat abans d-acceptar-los. Llegir-los et portarà uns 20 minuts. Tot i així, per a que et sigui més senzill entendre els Termes Generals i el seu significat, ens agradaria destacar el següent:

  • El Grup Flutter és una de les organitzacions de joc en línia amb més llicències del món. Part A - Termes específics del lloc web - estableix els continguts que necessitem proporcionar-te d’acord amb la llicència de joc que et correspongui. Això inclou informació sobre qui som, el nostre contracte amb tu i la llicencia que tenim per al lloc web, així com dades pràctiques, com la informació personal que has de proporcionar per a crear un compte i com pots obtenir ajuda o presentar una queixa sobre els Serveis. A la Part A també t’indiquem els termes i condicions addicionals que s-apliquen a Jocs i Serveis específics i que també formen part dels Termes Generals. Has de llegir aquests termes i condicions addicionals abans d’acceptar els Termes Generals o utilitzar els Jocs i Serveis corresponents.
  • Volem oferir un espai segur i agradable per a tots els jugadors. Això inclou que els jugadors compleixin determinades normes de conducta quan utilitzin els nostres Serveis. Els termes i les normes del Compte que s’apliquen a tots els nostres jugadors, juguin on juguin, s'estableixen a la Part B – Termes d’aplicació general.
  • Quan vegis paraules i frases en majúscules als Termes Generals, és perquè tenen un significat específic. Aquests significats s’inclouen a la Part C - Definicions, que pots consultar en qualsevol moment. La Part C també inclou una Llista de continguts integral, per a que puguis navegar fàcilment entre les diferents Parts i Seccions dels Termes Generals.

Punts clau que necessites saber

  • Descarregar- Registrar-se - Jugar Per a començar només has de descarregar la nostra aplicació o software i crear un Compte. Existeixen alguns criteris d’elegibilitat que has de complir per a obrir un Compte, com tenir una determinada edat mínima i que el Compte sigui per a us personal. Per a veure tots els Requisits del Compte fes clic aquí. Només està permès tenir un Compte en el Lloc web. Tancarem qualsevol Compte addicional (o tots els Comptes si se n’obren diversos de manera deliberada o fraudulenta). Consulta la Part B Secció per a obtenir més detalls.
  • Protecció i seguretat. El joc comporta un perill inherent de perdre diners. Quan jugues en línia, pots gestionar el teu pressupost utilitzant les nostres eines de fàcil ús (Consulta la nostra pàgina de Joc mes segur). Mantenim els fons dels jugadors en comptes bancàries separats per a que els teus diners estiguin sempre protegits.
  • Reintegraments i quan es poden retardar. Et proporcionem un accés fàcil als teus fons. Pots sol·licitar un reintegrament en qualsevol moment i generalment es processarà ràpidament. Ara bé, si els fons que vols retirar estan subjectes a una devolució de càrrecs, una anulació del dipòsit o qualsevol altre reclamació de cancel·lació, o si estem investigant qualsevolError, Funcionament incorrecte o Interrupció relacionada amb el teu us dels Serveis o amb la teva participació en qualsevol acció prohibida, el reintegrament no es processarà a menys que i fins que no es resolguin aquests problemes. Et preguem que llegeixis atentament la Part B Secció 9 on s’explica aquest procés en la seva totalitat. Consulta a continuació a què ens referim en parlar d’Errors, Funcionaments incorrectes, Interrupcions i Accions prohibides.
  • Comptes inactius. Si no has iniciat o tancat sessió ni has realitzat cap transacció al teu Compte durant un període d’almenys 6 mesos, hauràs de complir amb determinades Sol·licituds de verificació per a poder jugar o sol·licitar la retirada de qualsevol saldo positiu. Si no has iniciat o tancat sessió ni has finalitzat cap transacció al teu Compte durant un període consecutiu de 24 mesos o mes, es considerarà inactiva i se suspendrà. Tancarem el teu Compte si roma inactiu durant un període de 4 anys des de la data en què es va suspendre.
  • Errors, Funcionaments incorrectes i Interrupcions - en quins cassos anul·larem les transaccions i recuperarem o no pagarem els guanys. En determinades situacions en les quals succeeixi algun problema amb els Serveis, anul·larem les transaccions i no pagarem els guanys, recompenses ni altres ingressos (com els imports de les bonificacions) o bé et demanarem que els retornis si ja els has rebut. En concret prendrem aquestes mesures si es produeix un Error, un Funcionament incorrecte, o una Interrupció en els Serveis o en el Software mentre l'estàs utilitzant. Cadascun d’aquests termes tenen un significat específic, així que et preguem que en llegeixis les definicions atentament. Prendrem aquestes mesures tot i que l’Error,el Funcionament incorrecte o l’Interrupció dels Serveis o del Software no resultés evident pera tu o per a nosaltres al moment de produir-se, i es fes notori en revisar les transaccions completades. Llegeix atentament la Part B Secció 10 en què s’explica tot això en la seva totalitat.
  • Accions prohibides: en quins cassos restringirem suspendrem o tancarem el teu Compte. La integritat dels Serveis i entre els jugadors es molt important per a nosaltres. Per a mantenir-la restringirem o suspendrem el teu Compte, la teva capacitat per a participar en certs Jocs o qualsevol altre aspecte del teu accés als Serveis o de l’ús dels mateixos, si creiem que has participat en una Acció prohibida. Una Acció prohibida és una pràctica o una acció no permesa en relació amb els Serveis o el Software. Això inclou situacions com fer trampes, col·lusionar, fer servir fons robats, proporcionar informació falsa o enganyosa i fer servir els Serveis de forma perjudicial, ofensiva o il·legal. Llegeix atentament la Part B - Secció 14, en què s’enumeren les diferents Accions Prohibides i assegura’t de no incórrer en cap d'elles. A més, llegeix atentament la Part B - Secció 17 en què s’ofereixen més detalls sobre els nostres drets de restringir suspendre o tancar el teu Compte per incórrer en Accions prohibides.
  • Accions prohibides: en quins cassos anul·larem les transaccions i recuperarem o no pagarem els guanys. Si descobrim que has participat en una Acció prohibida i per a mantenir la integritat dels Serveis, anul·larem les transaccions atribuïbles a l'Acció prohibida i no pagarem els guanys, premis ni altres ingressos (com els imports dels bonus) relacionats, o et demanarem que els retornis si ja els has rebut. Consulta la Part A - Secció 14.
  • Accions prohibides: en quins cassos has de compensar-nos. Si descobrim que has participat en una Acció prohibida, et demanarem que ens compensis per qualsevol pèrdua que patim nosaltres o altres jugadors com a resultat de la teva participació en l’acció. Per exemple, si guanyes un Joc fent trampes, esperem que retornis els diners que hagis guanyat.
  • En quins cassos sempre tindrem responsabilitat legal amb tu. Hi ha determinades situacions contemplades per la llei en què sempre serem responsables, i res dels Termes generals afecta a tal situació, fins i tot si quelcom del que hagem dit suggereix el contrari (com en els següents punts). Per exemple, res d’allò recollit als Termes Generals afecta a cap dret legal que tinguis com a consumidor.
  • No tenim cap responsabilitat per tot allò que no podem controlar. No tindràs dret a cap compensació si per motius aliens al nostre control, no podem donar els Serveis ni complir amb els nostre compromisos establerts als Termes generals, o si pateixes pèrdues econòmiques d’alguna mena. Per exemple, no et compensarem si un canvi en una llei o normativa implica que no podem operar el Lloc web, o si el teu banc et cobra una comissió per dipositar fons al teu Compte. Cadascun d’aquests esdeveniments els anomenem Acció aliena al nostre control. Llegeix atentament aquesta definició, on s’ofereixen més exemples, així com la Part B - Secció 20, on s’explica tot plegat amb més detall.
  • Altres situacions on no tenim responsabilitat. No tenim cap responsabilitat vers vos (per exemple, no hem de compensar-te) si cap de nosaltres no podia preveure el resultat d’una situació o si no tenim cap culpa d’una situació concreta. Per exemple, no serem responsables de res: (1) que podries haver evitat prenent mesures raonables (2) provocat per haver proporcionat informació no valida, incompleta o incorrecta. (3) causat per l’ús d’Eines i serveis permesos; (4) que sigui conseqüència d’una Acció prohibida (5) que resulti d’un Error, d’un Funcionament incorrecte o d’una Interrupció (6) que resulti de la nostra decisió de restringir, suspendre o tancar el teu Compte tal i com ho permetin els Termes generals. Llegeixi atentament la Part B - Secció 21 que explica tot això (així com els cassos en que has de compensar-nos i en quines situacions som o no legalment responsables) amb més detall.

PART A: TERMES ESPECÍFICS DEL LLOC WEB


INFORMACIÓ SOBRE EL TEU COMPTE I EL TEU CONTRACTE AMB NOSALTRES

1. Qui som
1.1

TSG Interactive Spain S.A. és una companyia constituïda a Ceuta (numero de companyia A16799330) amb domicili fiscal al Paseo de las Palmeras, 10, entreplanta, oficina nº 1, 51001, Ceuta, Espanya (“TSG”) i (b) Stars Mobile Limited és una companyia constituida a l’Illa de Man (número de companyia 008457V) amb domicili fiscal a Douglas Bay Complex, King Edwuard Road, Onchan, IM3 1DZ (“Stars Mobile”). TSG i Stars Mobile són companyies del Grup Flutter.

1.2

L’adreça de TSG per a notificacions és. Asensi Abogados, Avinguda Jaume III, Nº1, Primera Planta, 07012, Palma de Mallorca, Illes Balears.


2. El contracte entre tu i nosaltres
2.1

Els Termes generals s’apliquen per al teu accés i per a l’ús dels Serveis. En fer clic per a acceptar els Termes generals en crear un Compte, s'estableix un contracte legalment vinculant. Realitzar qualsevol altre accés i ús dels Serveis et vincularà legalment als Termes generals i a qualsevol terme i condició addicional que formi part dels Termes generals (que s’enumeren a la Part A - Secció 21 i es denominen “Regles”). Si no estàs d’acord amb els Termes generals o amb alguna part d’ells (incloses les Regles), no has d’accedir ni utilitzar els Serveis ni la part rellevant d’ells. El contracte entre tu i nosaltres romandrà en vigor fins que tu o nosaltres decidim acabar-lo.

2.2

Quan participes en Jocs amb diners ficticis, el contracte s’estableix entre tu i Stars Mobile, motiu pel qual les paraules PokerStars/nosaltres/nos/nostres dels Termes generals fan referència a Stars Mobile. Para als altres usos dels Serveis, el contracte s’estableix entre tu i TSG, motiu pel qual les paraules PokerStars/nosaltres/ens/nostres fan referència a TSG. Això significa que TSG no té responsabilitat ni obligació amb tu en relació amb els Jocs amb diners fictici i Stars Mobile no té responsabilitat ni obligació amb tu en relació amb els Jocs amb diners reals.

2.3

Contracte d’apostes. Quan jugues a Jocs amb diners reals cada aposta que realitzes amb nosaltres constitueix un contracte d’aposta diferent entre tu i nosaltres amb les següents condicions:

2.3.1 el contracte d’apostes sovint compren: (a) una oferta que realitzem; (b) la teva acceptació de la nostra oferta i la consegüent aposta per un import específic; i (c) la nostra acceptació de les teves apostes i la nostra confirmació de que la teva aposta ha finalitzat amb nosaltres;

2.3.2 fins que et confirmem la teva aposta no es pot considerar que s’ha arribat a un acord sobre l’aposta de forma efectiva. No et confirmarem la teva aposta en les següents circumstancies:

(a) per a protegir-te (per exemple, en cas que mostris un comportament patològic o et neguis a auto-excloure’t o auto-prohibir-te el joc);

(b) per a protegir la viabilitat dels mercats que s’ofereixen de tant en tant (per exemple, en relació amb els esdeveniments oferts on hi hagi un número extraordinari o desequilibrat d’apostes en el mateix mercat, sent un esdeveniment/mercat minoritari o únic);

(c) per a protegir altres Usuaris (per exemple, si descobrim o tenim motius per a creure que has participat en qualsevol Joc injust;

(d) per a protegir-nos i protegir al Grup Flutter (per exemple, si participes en una Acció prohibida); i

2.3.3 en funció del nivell de risc, en lloc de refusar la teva aposta, podem oferir acceptar-la fins a un import determinat. En aquest cas, sempre tindràs el dret de refusar la nostra oferta i, per tant, de no arribar a un acord sobre aquesta aposta. Un cop més, per esvair dubtes, cap aposta es considerarà completada fins que l'havem confirmat.

2.4

Els teus drets. Quan jugues als Jocs, tens els següents drets: (a) a rebre informació clara i precisa sobre les regles del Joc al que desitges jugar (b) a rebre qualsevol premi que se’t degui, en el temps i la forma indicats, o be conforme a les regles del Joc corresponent: (c) a jugar al Joc durant el període corresponent al preu que has pagat en la ronda concreta; (d= a jugar als Jocs amb llibertat sense coaccions ni amenaces d’altres Usuaris ni de tercers (e) a gestionar la informació i els fons del teu Compte i a tenir disponible, en tot moment, informació sobre el saldo del Compte, així com l’import que has jugat o apostat durant els últims 30 dies (f) a obtenir informació clara sobre el temps que has passat jugant als Jocs (g) a proporcionar proves d’identitat de forma segura i que les teves dades personals estiguin protegides; (h) a obtenir informació sobre qui som, disponible en tot moment; (i) a presentar queixes a la DGOJ contra decisions que prenguem i que afectin als teus interessos i (j) a obtenir informació sobre les nostres practiques de joc més segur i a accedir al Registre General d’Interdiccions d’Acces al Joc (RGIAJ) quan es requereixi.

2.5

Les teves obligacions. Quan jugues als Jocs, sense limitació de les teves obligacions recollides a qualsevol part dels Termes generals, tens les següents obligacions. (a) identificar-te davant nosaltres segons la normativa del joc espanyola; (b) no interferir amb el progrés general dels Jocs; (b) comportar-te de forma honesta i respectuosa amb nosaltres i els demés Usuaris (c) seguir la normativa de joc espanyola aplicable als Jocs; (d) no transferir el teu Nom d’usuari ni el teu Compte a cap tercer, ni facilitar l’ús no autoritzat de la mateixa i (e) no transferir fons o d’altres actius del teu Compte al Compte de cap altre Usuari.

2.6

Els nostres drets. PokerStars tindrà tots els drets establerts als Termes generals.

2.7

Les nostres obligacions. TSG te les següents obligacions amb tu: (a) verificar com a mínim un cop l’any que els Usuaris no formen part del Registre General d’Interdiccions d’Acces al Joc (RGIAJ); (b) conservar el contracte de joc durant un període de 6 anys des de la data en que es tanqui el teu compte i adoptar totes les mesures necessàries per a protegir les teves dades (c) sol·licitar el teu consentiment exprés si realitzem canvis en la nostra relació contractual o si volem transferir el contracte a algú (d) mantenir un registre detallat de les transaccions del teu Compte i de les apostes realitzades durant un període de 6 anys;(e) realitzar comprovacions rutinàries sobre el correcte us del teu Compte. Si es detecta una anomalia o una possible infracció, la notificarem immediatament a la DGOJ i al SEPBLAC (organisme espanyol d'intel·ligència financera); (f) registrar totes les transaccions relatives al teu Compte, dèbits i crèdits inclosos, mitjançant la correcta documentació de totes les dades identificatives. Això inclourà, principalment, totes les dades relatives a apostes, guanys, reemborsaments, dipòsits, reintegraments i bons rebuts; (g) pagar els premis d’acord amb la normativa de joc espanyola aplicable i (h) sense que afecti a altres accions que tinguem dret a emprendre segons els Termes generals, a notificar a la DGOJ a qualsevol usuari sospitós de col·lusió o d’us fraudulent de targetes de crèdit en relació amb el seu compte.


3. Canvis en els Termes generals
3.1

Podem modificar els Termes generals en qualsevol moment, per exemple per a corregir informació, reflectir canvis en els Serveis o en les nostres practiques comercials o per a acatar lleis vigents o canvis en els nostres requisits normatius. T’informarem al respecte i et demanarem que tornis a acceptar qualsevol canvi significatiu. Si no estàs d’acord amb els canvis, hauràs de deixar d’utilitzar els Serveis i podràs sol·licitar un reintegrament de fons de qualsevol saldo positiu que tinguis al teu Compte. Processarem dita sol·licitud si no es que tinguem dret a retardar el reintegrament de fons, anular qualsevol transacció relacionada, o recuperar o no pagar guanys, recompenses o altres crèdits en conformitat als Termes generals.

3.2

Et convidem a visitar el Lloc web regularment per a consultar quina versió dels Termes generals es vigent en aquell moment.

4. Informació detallada de la nostra llicència

TSG és titular de les següents llicències emeses per la Direcció General d'Ordenació del Joc (”DGOJ”) per a oferir Jocs amb diners reals: N.º/Ref. per a ALTRES JOCS: 03-11/GO/461241/SGR, N.º/Ref. per a POKER: 04-11/POQ/46124I/SGR, N.º/Ref. per a BLACKJACK: BLJ/2014/006, N.º/Ref. per a RULETA: RLT/2014/008, N.º/Ref. per a SLOTS: MAZ/2014/004, N.º/Ref. per a APOSTES: GA/2014/004, N.º/Ref. per a ALTRES APOSTES: AOC/2017/006, N.º/Ref. per a APOSTES DE CURSES DE CAVALLS: AHC/2017/004 y N.º/Ref. per a APOSTES ESPORTIVES DE CONTRAPARTIDA: ADC/2014/003.

5. Lloc(s) web:

6. Requeriments del Compte
6.1

Per a crear i utilitzar un Compte, has de:

6.1.1 ser major de 18 anys;

6.1.2 no ser declarada una persona amb discapacitat per llei o per resolució judicial segons la legislació civil.

6.1.3 no ser accionista, propietari, participant significatiu o integrant de TSG, ni ser cònjuge, conviure o tenir una relació de primer grau amb dita persona;

6.1.4 no ser empleat ni contractista del Grup Flutter implicat en el desenvolupament, administració o operació dels Jocs, ni ser cònjuge, conviure o tenir una relació de primer grau amb dita persona;

6.1.5 no ser esportista, entrenador o qualsevol altre persona que participi directament en l’esdeveniment esportiu o activitat en la que es realitza una aposta mitjançant el nostre Servei d’apostes esportives;

6.1.6 no ser jutge ni àrbitre que exerceixi les seves funcions durant l’esdeveniment esportiu o activitat en la que es realitza una aposta mitjançant els nostres Serveis d’apostes esportives, ni una persona que resolgui apel·lacions contra les decisions preses per dits jutges o arbitres;

6.1.7 no ser directiu de cap organisme esportiu participant ni organitzador relacionat amb l’esdeveniment esportiu o activitat sobre la que es realitza una aposta mitjançant el nostre Servei d’apostes esportives;

1.8 no ser president, directiu o executiu de la DGOJ ni ser cònjuge, conviure o tenir una relació de primer grau amb dita persona;

6.1.9 no ser integrant del personal de la DGOJ a càrrec de realitzar inspeccions i controls d’assumptes relacionats amb el joc;

6.1.10 no haver tingut anteriorment un Compte que hàgim tancat degut a una Accio prohibida, ni haver tingut un compte que qualsevol altra companyia del Grup Fluttrt hagi tancat per motius similars;

6.1.11 no estar auto-exclòs actualment en el Lloc web o a qualsevol altre lloc web del Grup Flutter (excepte en la mesura en que hagis decidit auto-exclore’t únicament de Jocs o parts dels Serveis específics) ni que s’hagi prohibit el teu accés al Lloc web per una resolució judicial davant la qual no quedi apel·lació;

6.1.12 no estar actualment inclòs en cap llista de persones pel que tindríem prohibit oferir-te els Serveis (per exemple; una llista de persones prohibides o el Registre General d'Interdiccions d’Acces al Joc RGIAJ);

6.1.13 registrar el Compte al teu nom, per lliure i pròpia voluntat i únicament per al teu us, entreteniment i benefici personal i no en nom ni sota les ordres d’altra persona; i

14.1.6 residir en una jurisdicció en la que acceptem Usuaris de tant en tant i assegurar-nos que el teu us dels Serveis es legal a la teva jurisdicció (no podem verificar la legalitat dels Serveis en totes les jurisdiccions)

6.2

En crear un Compte confirmes i promets que: (a) compleixes amb els Requeriments del compte en el moment del registre; (b) continuaràs complint amb els Requisits del compte mentre tinguis un Compte actiu: i (c) ens informaràs immediatament si deixes de complir amb qualsevol dels Requisits del Compte, per qualsevol que sigui el motiu.


7. Dades personals necessàries per a crear un Compte
7.1

Com s’estableix a la Part B - Seccio 1.1 has de crear un Compte per a utilitzar certs Serveis, així com escollir un Nom d’Usuari una contrasenya secreta. També has de proporcionar la teva adreça de correu electrònic, país de residència i data de naixement, i a mes, se’t demanarà que confirmis que al menys tens 18 anys d’edat. Per a jugar a Jocs amb diners reals també hauràs de proporcionar el teu nom, cognom, segon cognom (si en tens), sexe, número de telèfon mòbil, adreça personal, nacionalitat i comunitat. Si resideixes a Espanya, també hauràs de proporcionar el teu numero de Document Nacional d’Identitat (DNI) o Numero d’Identitat d’Extranger (NIE); si n o resideixes a Espanya també hauràs de proporcionar el numero del document d’identitat expedit per el teu govern (com pot ser el numero de passaport o el document d’identitat nacional).

7.2

És possible que ocasionalment també demanem altra informació per a complir amb els nostre requisits legals, normatius o interns, per exemple per a verificar que compleixes amb els Requeriments del compte o els Requeriments de dipòsit.

7.3

Has d’assegurar-te que les dades que proporcionis en el moment del registre siguin verdaderes, precises i actuals i que siguin sent-ho mentre el teu Compte continuí actiu. Hauràs d’informar-nos quant abans millor, de qualsevol canvi a les teves dades (incloses aquelles que podrien afectar l’ús del teu Compte, com un canvi en la teva adreça d’e-mail o en les teves dades bancaries) Pots fer-ho des del teu Compte


8. En quins cassos verificarem la teva informació.
8.1

Per a complir amb les nostres obligacions legals, normatives i de llicencia, així com d’altres requeriments comercials, es possible que de tant en tant (també durant o en qualsevol moment després del registrar-te et demanem que complexis amb Sol·licituds de verificació. Això pot incloure que hagis de facilitar dades personals i còpies de documentació com el teu passaport, permís de conduir, un altre document d’identitat amb fotografia expedit per el govern, factures de serveis o extractes bancaris, atendre a trucades telefòniques o videotrucades o gravar sessions de joc. Sempre se’t demanarà que compleixis amb els Requeriments de verificació establerts a la Secció 8.2 o a la Secció 8.3 que apareixen mes avall (segons correspongui) abans de poder realitzar dipòsits o sol·licitar reintegraments al teu compte. Si en algun moment mostres un “comportament de risc” (d’acord amb un anàlisi de l’historial de la teva activitat al Lloc web) t’enviarem una Sol·licitud de verificació per a comprovar que ets el titular dels mètodes de pagament associats al teu compte, si no és que puguem fer-ho utilitzant d’altres mitjans disponibles.

8.2

Activació del Compte si tens DNI o NIE: Si resideixes a Espanya o has proporcionat un numero d’identitat nacional (DNI) o d'estranger (NIE)

8.2.1 nosaltres: (a) comprovarem que no formes part del Registre General d’Interdiccions d’Accés al Joc i (b) comprovarem les dades d'identificació que apareixen als teus registres mitjançant el sistema de verificació d’identitat de la DGOJ. També has de proporcionar proves documentals de la teva identitat;

8.2.2 si no podem validar la teva identitat mitjançant el sistema de verificació d’identitat de la DGOJ, també hauràs de proporcionar proves documentals de la teva adreça personal i no podràs jugar a Jocs amb diners reals ni realitzar dipòsits ni reintegraments al teu Compte fins que es completi la verificació dels documents;

8.2.3 si el sistema de verificació d’identitat de la DGOJ ha validat la teva identitat però encara no s’ha completat la verificació documental podràs realitzar dipòsits al teu compte de fins a 150 EUR i jugar a Jocs, però no podràs retirar guanys, sigui quin sigui el seu import o naturalesa. El teu Compte es definirà com a “temporal” fins que es completi la verificació documental; i

8.2.4 un cop es completi la verificació documental, el teu compte es definirà com a “actiu” i podràs realitzar dipòsits i sol·licitar reintegraments des del teu Compte, també podràs jugar als Jocs.

8.3

Activació del compte si no tens DNI o NIE: Si no resideixes a Espanya o no has proporcionat un número d’identitat nacional (DNI) o d’estranger (NIE):

8.3.1 hauràs de proporcionar proves documentals de la teva identitat i adreça personal en un termini d’un mes des de la creació del Compte:

8.3.2 el teu Compte es definirà com a “temporal” i no podràs jugar a Jocs amb diners reals, nin realitzar dipòsits ni reintegraments al teu Compte fins que es completi la verificació documental ; i

8.3.3 un cop es completi la verificació documental, el teu compte es definirà com a “actiu” i podràs realitzar dipòsits i sol·licitar reintegraments des del teu Compte; també podràs jugar als Jocs.


9. Restriccions geogràfiques
9.1

Les persones que es trobin en determinades jurisdiccions (les " Jurisdiccions prohibides") no poden realitzar dipòsits als seus Comptes, jugar a Jocs amb diners reals ni accedir als Serveis ni utilitzar-los. Aquestes son les Jurisdiccions prohibides: (a) qualsevol ubicació subjecta a sancions comercials o econòmiques, embargaments o lleis o normatives similars fixes o temporals, com Corea del Nord, Cuba, Iran, Síria i les regions ucraïneses de Lugansk, Donetsk i Crimea; i (b) els EE.UU. Aquestes restriccions s’apliquen per igual als residents de les Jurisdiccions prohibides com als residents d’altres paisos quan es troben en una Jurisdicció prohibida. Si resideixes en un altre país i et mudes o viatges a una Jurisdicció prohibida, pots sol·licitar un reintegrament de fons de qualsevol saldo positiu que tinguis al teu Compte. Processarem dita sol·licitud si no es que tinguem dret a retardar el reintegrament de fons, anular qualsevol transacció relacionada, o recuperar o no pagar guanys, recompenses o altres crèdits en conformitat als Termes generals. Una Acció prohibida es produeix si descobrim o tenim motius per a creure que estàs accedint o intentant accedir als Serveis des de una Jurisdicció prohibida.

9.2

No has d’intentar eludir cap restricció geogràfica relacionada amb el fet de tenir o utilitzar un Compte. Fer-ho seria una infracció greu dels Termes generals i per tant un Esdeveniment prohibit. L'intent d’eludir inclou manipular la informació que utilitzem per a identificar la teva ubicació (per exemple fent servir una VPN) i proporcionar-nos informació falsa o enganyosa sobre la teva ubicació o lloc de residencia.


10. Ingrés de fons al teu Compte
10.1

La Part A - Sección8.2 (si resideixes a Espanya i tens DNI o NIE) i la Part A - Secció 8.3 (si no resideixes a Espanya i no tens DNI o NIE) expliquen els requisits de verificació que hauràs de complir per a poder realitzar dipòsits al teu Compte i la Part B - Secció 4 i la Part B - Secció 5 expliquen els Requisits de dipòsit i altres regles generals sobre dipòsits i saldos.

10.2

Els imports mostrats a la Plataforma de Joc apareixeran sempre en EUR, en compliment de la normativa espanyola sobre joc.

10.3

Si no es que s’ha produït un Error, el teu Compte mai tindrà un saldo negatiu. Sense que afecti als nostres drets recollits a la Part B - Secció 10, qualsevol saldo negatiu que hi hagi al teu Compte degut a un Error se'ns haurà de pagar immediatament i el teu Compte no es tancarà excepte i fins que dits imports no se’ns satisfacin íntegrament.


11. Establir límits al teu Compte
11.1

Establir límits de dipòsit. Pots establir els teus propis límits de dipòsit de diners reals, diaris, setmanals i mensuals. En crear un Compte, els teus límits de dipòsit predeterminat son 600 EUR per dia, 1500 EUR per setmana i 3000 EUR per mes. Si desitges canviar els teus límits de dipòsit posa’t en contacte amb nosaltres. Si la teva sol·licitud te per objecte reduir els teus límits de dipòsit, realitzarem els canvis immediatament. Si la teva sol·licitud te per objecte augmentar els teus límits de dipòsit, comprovarem el següent:. (a) que superes les proves de la DGOJ per a evitar conductes addictives al joc i de joc mes segur; i (b) no ha tingut conductes de risc durant els darrers 3 mesos (segons un anàlisi històric de la teva activitat al nostre lloc web) Els teus nous límits de dipòsit s’establiran en un termini de 3 dies des de la data en que confirmem que satisfàs aquestes 2 condicions. No pots sol·licitar mes augments dels teus límits de dipòsit fins que hagin transcorregut 3 mesos des de l'últim cop.

11.2

Establir límits per a la sessió de joc Hauràs d’establir límits de joc cada vegada que comencis una nova sessió al lloc web. S’obre una sessió de joc quan selecciones jugar en qualsevol dels Jocs amb diner real de pòquer o de casino, excepte en els torneigs de pòquer. Abans de començar una sessió de joc, se’t presentarà un formulari de límits de joc, on podràs establir el temps de joc màxim i l’import a gastar màxim de la sessió de joc en qüestió. El límit de despesa es calcula sobre la base de les “pèrdues netes”, que significa que utilitzar els guanys obtinguts durant la sessió de joc, crèdits i bons no afectarà al límit de despesa. Si arribes al límit de temps o de despesa durant la teva sessió de joc, aquesta finalitzarà automàticament. També pots escollir (a la teva discreció) limitar la teva capacitat per a obrir noves sessions de joc durant un període determinat si arribes a qualsevol dels dos límits abans de tancar la sessió de joc pertinent. Tingues en compte que els límits que seleccionis seran definitius. Un cop confirmis les teves seleccions del formulari de límits de joc i comenci la sessió, no podràs tornar a canviar els límits durant aquella sessió de joc.

11.3

Auto-exclusió. Si creus que jugar a Jocs pot ser un obstacle per a la teva vida en lloc d’una forma d’oci, t’oferim la possibilitat d'excloure't de jugar durant diferents períodes de temps. Has de tenir en compte que totes les auto-exclusions i absències son irreversibles durant el temps especificat, excepte aquelles superiors a 6 mesos. Si t’auto-exclous per un període superior a 6 mesos, podràs cancel·lar l’auto-exclusió en qualsevol moment transcorreguts els primers 6 mesos. L’auto-exclusió s'aplicarà al teu Compte i en qualsevol part dels Serveis on s’exigeixi el teu Nom d’usuari per a jugar, inclosos tots els Jocs (tant Jocs amb diner real com Jocs amb diner fictici).

11.4

Auto-prohibició. Si creus que jugar a Jocs pot ser un obstacle per a la teva vida en lloc d’una forma d’oci, t’oferim la possibilitat d'excloure't del lloc web registrant-te al Registre General d’Interdiccions de d’Acces al Joc (RGIAJ). Has de tenir en compte que l’autoprohibició només dura a la suspensió del Compte que tens amb nosaltres. Si desitges deixar totes les activitats de joc, també hauràs d’auto-exclore’t del lloc web de cadascun dels altres operadors El registre es permanent, però pots cancel·lar-lo transcorreguts 6 mesos.

Si vols obtenir mes informació sobre l’establiment de límits de dipòsit, l’auto-exclusió i l’auto-prohibició, visita la nostra pàgina de Joc més segur.


12. Sol·licitud de reintegraments
12.1

Pots sol·licitar un reintegrament des del teu Compte en qualsevol moment. Cada sol·licitud de reintegrament es processarà en un termini de 24 hores des de que es realitzi, sempre que compleixis amb les Sol·licituds de verificació establertes a la Part A - Secció 8.2 (si resideixes a Espanya y tens un DNI o NIE), o a la Part A - Secció 8.3 (si no resideixes a Espanya i no tens DNI o NIE). Els reintegraments no es processaran a menys ni fins que hagis complert amb dites sol·licituds de verificació. A més, a la Part B - Secció 9, s’expliquen les regles generals sobre com es processen els reintegraments i les devolucions i en quins cassos poden retardar-se.

12.2

Si t’auto-exclous o auto-prohibeixes segons l’establert en les Seccions 11.3 i 11.4 - Part A, pagarem qualsevol guany acumulat de la teva participació en els Jocs abans de l’auto-exclusió o auto-prohibició i podràs sol·licitar un reintegrament de qualsevol saldo positiu del teu Compte al mètode de pagament vinculat a Ell.


13. Com gestionem els Comptes inactius
13.1

Si no has iniciat o tancat sessió ni has realitzat cap transacció al teu Compte durant un període d’almenys 6 mesos, hauràs de complir amb determinades Sol·licituds de verificació per a poder jugar o sol·licitar la retirada de qualsevol saldo positiu.

13.2

Si no has iniciat o tancat sessió ni has finalitzat cap transacció al teu Compte durant un període consecutiu de 24 mesos o mes, es considerarà inactiva i se suspendrà. Tancarem el teu Compte si roma inactiu durant un període de 4 anys des de la data en què es va suspendre.


14. Accions prohibides: en quins cassos anul·larem les transaccions i recuperarem o no pagarem els guanys.
14.1

A la Part B - Secció 14 s’explica que son les Accions prohibides, i a la Part B - Secció 17 s’explica en quins cassos restringirem, suspendrem o tancarem el teu Compte en relació amb Accions prohibides. Si descobrim o determinem (de forma raonable) que has estat involucrat en una Acció prohibida, farem el següent:

14.1.1 nosotros: (A) anul·larem qualsevol transacció (incloses, si corresponen, les apostes i compres d’Articles virtuals) o (b) retindrem tot o parcialment qualsevol guany, recompensa o altres ingressos que se’t concedeixi, en cada cas en la mesura en que les transaccions, guanys, recompenses o ingressos corresponents siguin atribuïbles a tal Acció prohibida:

14.1.2 si t’ho demanem hauràs de tornar total o parcialment dits guanys, recompenses o altres ingressos que hagis retirat o utilitzat i qualsevol devolució de càrrec en la mesura que cada cas sigui atribuïble a l’Acció prohibida i

14.2

podrem utilitzar qualsevol guany, recompensa o altres ingressos retinguts o retornats per qualsevol motiu, inclosa la compensació als Usuaris que puguin veure’s afectats per qualsevol Acció prohibida.


15. Tancament del teu Compte per conveniència i conseqüències del tancament
15.1

Pots demanar-nos que tanquem el teu Compte en qualsevol moment. Per a fer-ho posa’t en contacte amb nosaltres.

15.2

Podem tancar el teu Compte en qualsevol moment a la nostra discreció i mitjançant una notificació raonable.

15.3

Excepte que sospitem que s’ha produït blanqueig de capitals o altres circumstancies extraordinàries, t’avisarem del tancament del teu Compte per qualsevol motiu (ja sigui per causa justificada o per conveniència) amb una antelació mínima de 48 hores.

15.4

A la Part B - Secció 19 es descriu el que passarà si el Compte es tanca per qualsevol motiu (ja sigui per causa justificada o per conveniència). Consulta també la Part A - Secció 10.3.


16. Responsabilitat per obligacions legals

Excepte en els cassos contemplats a la Part B - Secció 21.1, no assumirem cap responsabilitat amb tu en virtut dels Termes generals; tampoc et devem l'obligació de diligencia amb relació al compliment o incompliment d’alguna obliga cio legal a la que eventualment estiguem subjectes, incloses aquelles relacionades amb el joc mes segur o la responsabilitat social.


17. Com obtenir ajuda o presentar una queixa sobre els Serveis
17.1

Si necessites posar-te en contacte amb nosaltres, ja sigui per una consulta general o per a presentar una queixa, pots fer-ho mitjançant el Centre d’ajuda. També pots posar-te en contacte amb l’equip d’atencio al client i enviar les queixes per e-mail a quejas@pokerstars.es, o bé a la nostra adreça postal, que s’indica a la Part A - Secció 1.1. Els nostres representants d'atenció al client s’asseguraran de respondre la teva consulta o queixa o de remetre-la a l’equip d’especialistes corresponent.

17.2

Si tens una queixa, has d’enviar-la en un termini màxim de 3 mesos des de la data en que va tenir lloc l’esdeveniment de Joc corresponent (això s’aplica a tots els tipus de Jocs) la revisarem i respondrem en un termini d’1 mes des de la data en que la vas enviar.

17.3

Si creus que no hem tramitat o resolt la teva queixa de forma satisfactòria, o si ha passat mes d’1 mes des de la data d’enviament de la mateixa, pots remetre l’assumpte a:

(a) la DGOJ, que tramitarà la queixa en un termini de 2 mesos des de la data en la que els hi vas remetre. Per a obtenir informació sobre el serveis de resolució de reclamacions de la DGOJ, visita el seu lloc web; o bé

(b) la plataforma online de resolució de conflictes online de la UE. Si vols obtenir mes informació sobre aquest servei visita el seu  lloc web i segueix les indicacions per a registrar la teva queixa.


18. Legislació aplicable i jurisdicció.
18.1

Els Termes generals es regeixen per les lleis d’Espanya i els tribunals d’Espanya tindran jurisdicció exclusiva en relació amb qualsevol controvèrsia, disputa o diferencia relativa las Termes generals i a qualsevol assumpte que sorgeixi en virtut d’ells, Renuncies a qualsevol dret que puguis tenir d’objectar una acció que s’estigui desenvolupant en aquells tribunals , a reclamar que l'acció s’ha plantejat en un fòrum no apropiat o que aquells tribunals no tenen jurisdicció.

18.2

Tot i el que s’estableix en l’anterior Secció 18.1, res d’allò disposat en els Termes generals afectarà: (a) als drets que se t’hagin atorgat com a consumidor en conformitat a les disposicions obligatòries de qualsevol llei aplicable o (b) al nostre dret a emprendre accions legals contra tu en qualsevol tribunal de la jurisdicció competent i el fet d’emprendre accions legals en una o mes jurisdiccions no impedirà la possibilitat d’interposar aquest tipus d’accions en d’altres jurisdiccions, de manera simultània o no, en la mesura permesa per la legislació de tals jurisdiccions.

19. Idioma que prevaldrà
19.1

La versió en castellà del Termes generals prevaldrà si existeix alguna discrepància entre ella i qualsevol versió traduïda dels Termes generals.

19.2

Tot i allò recollit a la Part B - Secció 23.4, si hi hagués discrepàncies entre les disposicions de les diferents parts dels Termes generals, prevaldrà la que et resulti mes beneficiosa.

19.3

Res d’allò estipulat als Termes generals impedeix que sol·licitis un reintegrament de qualsevol dipòsit que hagis realitzat al teu Compte. D’acord amb això, les paraules “saldo” i “fons” es consideren eliminades de qualsevol referència als Termes generals al nostre dret a recuperar o no pagar qualsevol saldo, guany, fons, recompensa o altres ingressos (això inclou la Part B - Secció 8.1, la Part B - Secció 9.3 i la Part B - Secció 19).

19.4

La Part B - Secció 17.3.1 i la Part B - Secció 17.3.2 es consideraran eliminades. La nostra Política de privacitat explica com utilitzem la teva informació personal.

INFORMACIÓ SOBRE ELS JOCS I ELS SERVEIS


20. Disponibilitat dels Serveis

20.1

Excepte de la nostra responsabilitat en conformitat a la Part B - Secció 21.1, els Serveis es proporcionaran “tal qual” i “segons la disponibilitat”. No garantim quins Jocs o altres Serveis estaran disponibles en el Lloc web en qualsevol moment, ni que els Serveis o el Software estaran lliures d’Errors, Funcionaments incorrectes o Interrupcions. A la Part B - Secció 10 s’explica quins son els nostres drets si algun Error, Funcionament incorrecte o Interrupció afecta als Serveis o al Software mentre els utilitzes.

20.2

Podem suspendre, modificar o eliminar els Serveis de forma total o parcial, a la nostra discreció. Sempre que sigui possible, t’ho notificarem amb antelació; tot i això, pot ser que algunes modificacions dels Serveis s’hagin de realitzar amb efectes immediats i sense previ avis (per exemple,si es requereix un manteniment urgent).


21. Altres termes i condicions que formen part dels Termes generals
21.1

Pòquer. Al joc de pòquer s’alternen, successivament, rondes en las que els usuaris realitzen les seves apostes amb rondes en les que es reparteixen les cartes. L’objectiu de l'Usuari es aconseguir una combinació de cartes que, segons els valors establerts en les regles especifiques del Joc, li permetin emportar-se el pot o una part corresponent del mateix. Segons la versió del Joc en la que participi un Usuari, el guanyador pot ser el jugador que obtingui la combinació de valor mes alt, el jugador que aconsegueixi la combinació de valor mes baix o totes dues, segons les combinacions que tinguin els altres participants del joc. Les Regles del pòquer s’apliquen sempre que juguis a Jocs de pòquer, i els termes sobre la La nostra comissió s’apliquen quan juguen a Jocs amb diners reals (partides regulars i torneigs). Aquí tens mes informació disponible sobre els tipus de Jocs de pòquer que oferim. El nostres Serveis de Home Games et permeten organitzar els teus propis Jocs de pòquer privats per a tu i els teus amics; les Regles de Home Games s’apliquen sempre que utilitzes els Serveis de Home Games.

21.2

Esports. Per a realitzar una aposta escull el partit o les seleccions que desitgis entre les que posem a la teva disposició. Un cop hagis escollit el tipus d’aposta, pots introduir l’import que desitgis apostar i s'indicarà el retorn potencial. Per a realitzar l’aposta, has d’acceptar l’aposta. En alguns esports i esdeveniments podràs realitzar apostes en directe, el que significa que es possible realitzar apostes en esdeveniments que ja han començat. Les nostres Regles dels esports proporcionen mes informació sobre els tipus d’apostes que oferim i s’apliquen sempre que utilitzes els nostres Serveis d’apostes esportives.

21.3

Casino. Les Regles dels jocs de casino son termes i condicions addicionals que corresponen a determinats Jocs de casino (inclosos els Jocs del Grup Flutter i els Jocs de tercers) i s’apliquen quan jugues al Joc corresponent. Nota:

21.3.1 Blackjack. Cada taula mostra clarament les apostes mínima i màxima que pot realitzar un Usuari, així com la quantia de les apostes. Un cop realitzades les apostes, es repartiran dues cartes cara amunt a cada Usuari i la banca rebrà una carta cara amunt (estil clàssic) o dues cartes, una cara amunt i una altra cara avall (estil americà) depenent de la modalitat de joc que s’estigui jugant. L’objectiu en qualsevol ma de blackjack es derrotar la banca. Per a aconseguir-ho has de tenir una ma que puntuï mes que la ma de la banca, però que el seu valor total no sigui superior a 21. Pots trobar mes informació sobre les regles del blackjack aquí.

21.3.2 Slots. En els Jocs de slots , l’Usuari realitza la seva aposta i fa girar els rodets per a rebre premis. Per a accedir a les regles i opcions de cada Joc de slots que oferim, selecciona el Joc de slots corresponent a aquesta pàgina.

21.3.3 Ruleta. En els Jocs de ruleta s’ha d’endevinar el numero, el color o la ubicació de la casella en la que s'aturarà finalment una bola que es fa girar sobre una roda horitzontal que es sosté en un eix central i esta dividida en caselles radials numerades. Abans que la bola comenci a rodar, l’Usuari ha de realitzar una aposta a la taula. A la ruleta pots realitzar moltes apostes, i totes seran finals un cop la bola toqui el cilindre. Oferim ruleta europea i ruleta en viu. Pots trobar més informació sobre els Jocs de ruleta que oferim aquí i aquí.

21.3.4 RTP. A cada Joc de casino pots trobar la previsió matemàtica del retorn per al jugador (“RTP” per les seves sigles en angles) de dit Joc, que fa referència a la relació entre apostes i guanys calculada prenent com a base un període d’1 any. A més, podràs revisar la informació sobre el percentatge real de retorn de premis en relació amb la quantitat apostada en cada Joc de casino, calculat respecte al període dels últims 6 mesos. Els premis assignats als premis especials no s’inclouen en el càlcul de dit percentatge.

21.4

Recompenses. Els Termes de PokerStars Rewards s’apliquen si t’inscrius a PokerStars Rewards.

21.5

Promocions. Els Termes generals de les promocions d’ apostes esportives, casino i pòquer s’apliquen quan participes en una promoció, junt amb els Termes clau pertinents a la promoció en particular anunciada en el lloc web, la Plataforma de joc o altres comunicacions (com l’e-mail). No podràs rebre promocions si presentes un comportament de risc (basat en un anàlisi històric de la teva activitat al lloc web) o si t’has auto-exclòs o auto-prohibit. A més, si tens 25 anys o menys, no podràs rebre promocions que atorguin premis o recompenses que no estiguin afiliats a les activitats del lloc web.

21.6

En marcar la casella per a confirmar que has llegit i entès els Termes generals, també confirmes que has llegit i entès les Regles establertes en les Seccions 21.1 a 21.5, que s’incorporen als Termes generals per referència. Les Regles són importants. Has de llegir les Regles pertinents de forma integra i amb atenció abans d’acceptar els Termes generals i en qualsevol cas, abans d’utilitzar els Serveis o jugar a Jocs amb els que estiguin relacionats. Les Regles s’apliquen a més dels Termes generals. Quan utilitzes els Serveis o Jocs corresponents, les referències als Termes generals inclouen les Regles corresponents. Si no estàs d’acord amb les Regles o amb alguna part de les mateixes, no has d’accedir als Serveis o Jocs amb els que estan relacionades, ni utilitzar-los.


PART B: TERMES D'APLICACIÓ GENERAL

CONFIGURACIÓ DEL TEU COMPTE 

1. Com crear un Compte

1.1

Has de crear un Compte per a utilitzar certs Serveis. Per a fer-ho has de fer clic a “Crear Compte” i seguir les instruccions de la pantalla. Hauràs d’escollir un Nom d’usuari i una contrasenya secreta.

1.2

No s’exigeix cap pagament per descarregar o accedir als Serveis o al Software, ni per crear un Compte. El cost de jugar als Jocs s’estableix en el Lloc web i en la Plataforma del joc.

1.3

No estem obligats a obrir un Compte. Podem negar-nos a obrir un Compte per qualsevol motiu) inclòs l’incompliment dels Requisits del compte)


2. Seguretat del compte i elecció del Nom d’usuari.
2.1

Has de mantenir la confidencialitat i la seguretat de les teves Credencials d’inici de sessió i no revelar-les a ningú. Només tu ets responsable de l’ús que facis dels Serveis mitjançant les teves credencials d’inici de sessió, independentment que ho hagis autoritzat o no (excepte que dit us estigui causat directament perquè no hagim actuat amb cura i habilitat raonable). Si hi ha joves que comparteixen o tenen accés als teus dispositius, has d'instal·lar un software de control parental. Et recomanem que utilitzis una contrasenya difícil i la canviïs periòdicament. Si tens sospites o coneixement d’algun us no autoritzat de les teves Credencials d’inici de sessió o del teu Compte, has d’ informar-nos-en d'immediat.

2.2

Als Usuaris sols se’ls permet tenir un únic Nom d’usuari per atots els Serveis. El teu Nom d'usuari i qualsevol avatar, imatge o altre nom que escullis utilitzar en relació amb els Serveis no ha d’incloure cap Contingut no autoritzat, Per a benefici del Grup Flutter, ens atorgues una llicència global, irrevocable, transferible i lliure de regalies i sub-llicenciable per a utilitzar aquests elements amb qualsevol fi relacionat amb els Serveis.

3. Com gestionem els Comptes duplicats

3.1

Només se’t permet registrar un Compte al Lloc web i només has d’utilitzar els Serveis amb aquesta unifica Compte Cada Compte addicional es classificarà com a "Compte duplicada".

3.2

Si descobrim que tens un o més Comptes duplicats, tancarem cadascun d’ells (a menys que els hagis obert de forma intencionada o fraudulenta) i te’n deixarem només un. Decidirem, de forma raonable, quin Compte queda obert i quines Comptes duplicades es tanquen.

3.3

Si descobrim que has obert un o més Comptes duplicats de forma deliberada o fraudulenta, es tractarà d’una Acció prohibida, per el que tancarem tots els teus Comptes i prendrem altres mesures adequades segons allò establert a la Part B - Secció 17 i a la Part A - Secció 14.

COM S’ADMINISTREN ELS TEUS FONS


4. Dipòsits
4.1

Amb subjecció als Termes generals, pots tenir un Compte i dipositar o retirar fons del mateix en les divises i el mètodes de pagament disponibles en el Lloc web cada cert temps.

4.2

Els "Requisits de dipòsit" son els següents:

4.2.1 has de realitzar dipòsits al teu Compte amb una targeta de pagament, compte o moneder dels que siguis titular.

4.2.2 si se’t sol·licita, has de demostrar que el nom que apareix a la targeta de pagament, compte o moneder que utilitzes per a realitzar dipòsits es correspon amb el nom utilitzat al teu Compte.

4.2.3 has de ser el propietari legítim dels diners que diposites al teu Compte;

4.2.4 no has de dipositar al teu Compte diners provinents d’activitats delictives o il·legals, ni utilitzar aquests diners per a realitzar transaccions a traves dels Serveis i

4.2.5 sense excloure l'anteriorment dit, no has d’utilitzar un mètode de pagament robat, clonat o no autoritzat com a origen dels fons en connexió amb el teu Compte o amb qualsevol transacció realitzada mitjançant els Serveis.

4.3

És possible que s’apliqui un mínim o màxim a l’import que pots dipositar al teu Compte en una única transacció al utilitzar determinats mètodes de pagament. Si correspon, els imports s’indicaran al Lloc web o a la Plataforma de joc.

4.4

El teu dipòsit estarà disponible al teu Compte tant aviat com el teu banc o un altre mètode de pagament autoritzi l’import que escullis dipositar. No garantim, quin temps es necessita per a completar el processament, perquè es tracta d’un Esdeveniment aliè al nostre control.

5. Saldos
5.1

Els saldos dels comptes es mantenen en comptes separats i no els utilitzem per a despeses operatives. Això garanteix que els teus fons estiguin sempre disponibles per a retirar-los d’acord a les nostres polítiques i procediments bancaris i de seguretat, als nostres requisits de llicència, a les pràctiques recomanades i als Termes generals.

5.2

No som un banc ni una institució financera. Els diners dipositats amb nosaltres no acumularan interessos i no oferim cap tipus de crèdit.

6. Apostes
6.1

Només pots realitzar apostes fins a un valor màxim dels fons de disponibilitat immediata del teu Compte.

6.2

Només acceptem apostes que es realitzin online mitjançant el Lloc web i la Plataforma de joc. Les apostes no s’accepten de ninguna altra ,manera, incloent l’e-mail, el correu postal i el telèfon,; i no seran valides si es reben per aquests mitjans.

6.3

És la teva responsabilitat assegurar-te que les dades de la teva aposta siguin correctes. Un cop hagim confirmat una aposta, no podràs cancel·lar-la ni canviar-la sense el nostre consentiment. Si has realitzat una aposta i desitges cancel·lar-la o canviar-la posa’t en contacte amb nosaltres abans que comenci l’esdeveniment corresponent a l’aposta i estudiarem la teva sol·licitud, tot i que qualsevol decisió es prendrà a la nostra discreció, raonablement.

6.4

No es realitza cap aposta a menys que rebis un missatge a la pantalla que confirmi que l’aposta s’ha rebut.

7. Conversió de monedes (quan sigui disponible)
7.1

Si tens a disposició Jocs amb diners reals per a jugar en una divisa diferent de la del teu Compte, pots afegir una segona divisa al teu Compte per a poder jugar. Si ho prefereixes, també pots intentar unir-te a un Joc en la divisa que desitgis afegir; afegirem aquesta moneda automàticament i realitzarem la conversió per tu. Si la conversió automàtica esta seleccionada, cada cop que necessitis una conversió de monedes, es realitzarà automàticament i no se’t notificarà. S'aplicarà un import de conversió mínim, tal i com s’indica al Lloc web o a la Plataforma de Joc.

7.2

Totes les conversions de divisa realitzades mitjançant el Lloc web i la Plataforma de joc es realitzaran segons el tipus de canvi vigent i actual que oferim per al tipus de transacció en qüestió (se’t notificarà en el Lloc web o a la Plataforma de joc al realitzar una conversió). En els cassos en que la conversió de divises estigui disponible, oferirem el tipus de canvi del mercat mitja proporcionat per XE mes un petit marge (tot i que podrem, a la nostra discreció, no aplicar el marge en alguns tipus de transaccions). Els tipus de conversió s’actualitzaran regularment, i es possible que s’ofereixin diferents tipus de canvi en funció del tipus de transacció i de la transferència en el valor de la divisa. Podrem, a la nostra discreció, suspendre o eliminar l’ús de qualsevol divisa en particular, sense previ avis.

7.3

Si es converteix la divisa, qualsevol reintegrament cancel·lat o rebutjat al teu Compte se’t retornará respetant la divisa i l’import solicitats inicialment, no segons l’import convertit (per exemple, si el teu Compte és en EUR i vas intentar retirar 100 EUR convertits a USD, se’t reemborsaran 100 EUR al teu Compte). Per a qualsevol dipòsit cancel·lat o rebutjat al teu Compte es deduirà l’import convertit (per exemple, si el teu Compte es en EUR i has realitzat un dipòsit en USD, es deduirà del teu Compte el valor en EUR). Si no tens prou fons al teu compte per a cobrir l’import deduït, hauràs de recarregar-lo.

7.4

Has de tenir en compte les fluctuacions en el tipus de canvi i l’impacte que això podria tenir en els fons disponibles. En els cassos en els que la conversió de divises estigui disponible per al teu Compte, es la teva responsabilitat verificar els tipus de canvi vigents abans de realitzar transaccions que impliquin convertir divises. No ens fem responsables dels guanys o pèrdues que derivin de conversions de divises realitzades mitjançant els Serveis.

7.5

No som cap agència de canvi de divises. Si esta disponible, la conversió de divises mitjançant el teu Compte només s’aplica per a facilitar una activitat de joc genuïna. No has d’utilitzar el teu Compte ni qualsevol altra part dels Serveis per a realitzar transaccions, especulacions ni arbitratge amb divises (fer-ho seria una infracció greu dels Termes generals i per tant una Acció prohibida).

7.6

Prendrem mesures per a ajudar a mantenir la integritat de qualsevol servei de conversió de divises disponible. Això podria incloure:

7.6.1 rebutjar o anul·lar qualsevol transacció de conversió de divises realitzada mitjançant el teu Compte;

7.6.2 limitar la quantitat de divises disponibles al teu Compte o l’import de diners que pots convertir d’una divisa a l’altra.

7.6.3 si ho permet la llicència corresponent, sol·licitar que els fons convertits al teu Compte s’utilitzin per a participar en Jocs amb diners reals abans que es retirin, transfereixin (si estan disponibles les transferències) o utilitzin per a qualsevol altra finalitat; o bé

7.6.4 aplicar de forma retroactiva qualsevol marge eliminat com a part d’una transacció de conversió de divises.


8. Guanys i imposts
8.1

Amb subjecció als Termes generals (incloent-hi qualsevol dret d’anular qualsevol transacció i recuperar o no pagar saldos, guanys, fons, recompenses i d’altres ingressos conforme als Termes generals), ingressarem els teus guanys al teu Compte quan sigui possible..

8.2

Ets l’única persona responsable de notificar els teus guanys i pèrdues si ho exigeix qualsevol llei, normativa o autoritat pertinent (incloent-hi qualsevol autoritat fiscal) que s’apliqui en el teu cas. Tanmateix, ets responsable de pagar qualsevol impost que correspongui en relació als fons o premis que se t’hagin atorgat mitjançant l’ús dels Serveis. No oferim assessorament sobre normatives fiscals ni qüestions legals. Si necessites aquest tipus d’assessorament, posa’t en contacte amb els assessors o autoritats adequats de manera independent.

8.3

Si s’aplica qualsevol impost sobre vendes o sobre el valor afegit a qualsevol pagament que realitzis en relació amb l’ús dels Serveis, aquests pagament s’administraran contemplant els imposts esmenats anteriorment.

9. Com es processen els reintegraments i les devolucions
9.1

Per a sol·licitar un reintegrament, inicia sessió al teu Compte i segueix les instruccions de la pantalla. Els mètodes de reintegrament oferits depenen del teu país de residència i se t’indicaran mitjançant el Lloc web o la Plataforma de joc. Si necessites realitzar un reintegrament d’un import inferior a qualsevol mínim aplicable per al mètode de pagament determinat, pots usar un altre mètode de pagament o contactar-nos.

9.2

Cada sol·licitud de reintegrament i cada devolució de fons que rebis, es processarà sempre que:

9.2.1 tots els pagaments realitzats al teu Compte s’hagin confirmat com a liquidats i no s’hagin rebutjat, anul·lat ni cancel·lat de qualsevol altre mode; i

9.2.2 no hi hagi cap investigació en curs (o completada, si correspon) sobre:

  1. qualsevol Error, Funcionament incorrecte o Interrupció en relació amb el teu ús dels Serveis; o
  2. la teva participació en qualsevol Acció prohibida.
9.3

Si hi ha una investigació en curs sobre qualsevol Error, Funcionament incorrecte o Interrupció, o sospites d’un Esdeveniment prohibit relacionat amb l’ús dels Serveis, el reintegrament no es realitzarà tret que la investigació s’hagi resolt de manera que ens resulti raonablement satisfactòria. La Part B - Secció 10 explica en quins cassos anul·larem les transaccions i recuperarem o no pagarem guanys, fons, recompenses o altres ingressos resultants de qualsevol Error, Funcionament Incorrecte o Interrupció en relació amb el teu ús dels Serveis. La Part B - Secció 17 explica en quins cassos restringirem, suspendrem o tancarem el teu Compte, o anul·larem les transaccions i recuperarem o no pagarem els guanys, fons, recompenses o altres ingressos atribuïbles a qualsevol Esdeveniment prohibit. Tens l'obligació de llegir aquestes seccions amb molta atenció i assegurar-te d’entendre com t’afecten.

9.4

Confirmes que entens que, si trigues a proporcionar la informació que et sol·licitem en relació amb qualsevol investigació, podria retardar-se el processament del reintegrament o la devolució.

9.5

Si realitzes un reintegrament o et tornem fons, s’ingressaran amb el mateix mètode de pagament que havies utilitzat per a realitzar els dipòsits. Si aquest mètode de pagament ja no està disponible, els ingressarem amb un altre mètode de pagament que acceptem conforme als Termes generals. Per a cada mètode de pagament, els reintegraments s’apliquen cobrint primer el dipòsit més antic i, per últim, el més recent. En aplicar un ordre als dipòsits previs, els reintegraments es converteixen a la divisa en què s’havien processat els teus dipòsits anteriors (si correspon). Els reintegraments que superen l’import total dipositat es converteixen a la divisa en què s’hagi processat el teu últim dipòsit amb el mètode de pagament determinat (si correspon).

9.6

Els temps de processament dels reintegraments i devolucions varien segons el temps del mètode de pagament utilitzat. Realitzarem els esforços raonables per a assegurar-nos que les transferències que entrin al teu compte i en surtin es processin dins del termini i en la forma escaient, però no podem garantir quin temps caldrà per a completar el processament (ni que els càlculs es processin exactament com es descriuen), ja que es tracta d’un Esdeveniment fora del nostre control.

EN QUINS CASSOS ANUL·LAREM LES TRANSACCIONS I RECUPERAREM O NO PAGAREM SALDOS I GUANYS

10. Errors, Funcionaments incorrectes i Interrupcions: en quins cassos anul·larem les transaccions o recuperarem o no pagarem els guanys
10.1

Els Errors, Funcionaments incorrectes o Interrupcions en els Serveis podran o no ser evidents per a nosaltres o per a tu al moment, i és possible que només es detectin a l’hora d’investigar i analitzar retrospectivament instruccions de valoració, resultats del Joc, guanys o sol·licituds de reintegraments. No abusis ni aprofitis cap Error, Funcionament incorrecte o Interrupció que sigui o es torni evident per a tu (per exemple, explotant-lo per a obtenir guanys). Si algun Error, Funcionament incorrecte o Interrupció és o es torna evident per a tu, o si sospites que podria estar ocorrent en alguna part dels nostres Serveis que estàs utilitzant, deixa de fer servir aquesta part dels Serveis de immediatament i informa-nos-en.

10.2

Proporciona qualsevol informació que requerim raonablement en relació amb la investigació de qualsevol Error, Funcionament incorrecte o Interrupció.

10.3

Si, com a resultat d’un Error, Funcionament incorrecte o Interrupció dels Serveis, s’ingressen al teu Compte guanys, fons, recompenses o altres ingressos que no hauries rebut si no fos per aquest Error, Funcionament incorrecte o Interrupció (“Ingressos erronis”), anul·larem la transacció corresponent i retindrem o recuperarem els Ingressos erronis. Aquesta regla s’aplica fins i tot si la part rellevant dels nostres Serveis podria haver produït la mateixa o similar quantitat de guanys, fons, recompenses o ingressos en absència de l’Error, Funcionament incorrecte o Interrupció, i s’aplica independentment que l’Error, Funcionament incorrecte o Interrupció hagin estat evident per a tu o per a nosaltres en aquell moment. Si has retirat els Ingressos erronis, hauràs de tornar l’import corresponent com i quan ho sol·licitem.

10.4

Si, a causa d’una Interrupció, et desconnectes d’una partida de pòquer multi-jugador, se’t considerarà absent i es realitzaran les accions habituals en el teu nom (per exemple, passar, retirar-te o posar les cegues automàticament) fins que puguis tornar a unir-te a la partida corresponent.

COM S’ADMINISTREN ELS ACTIUS VIRTUALS


11. Articles virtuals als jocs amb diners ficticis
11.1

Alguns jocs amb diners ficticis inclouen articles virtuals com, per exemple, fitxes virtuals ("Articles virtuals"). Dependentment quins jocs d’aquest tipus estiguin disponible asl Lloc web (si és que n’hi ha), podràs “guanyar” Articles virtuals durant l’activitat del joc o “comprar-los” amb diners reals. Aquests termes del “món real” s’utilitzen en un sentit figuratiu, la qual soca significa que no tens dret sobre cap Article virtual, sigui “guanyat” en un joc o “comprat”. Qualsevol divisa virtual o saldo virtual similar que aparegui al teu Compte (per exemple, en qualsevol joc amb diners ficticis en què l’import del deu saldo aparegui en dòlars) no constitueix un saldo real ni reflecteix cap valor emmagatzemat, sinó representa fins a quin punt la teva llicència et permet utilitzar els Articles virtuals corresponents durant el joc. Si un joc del Lloc web et permet “comprar” Articles virtuals amb diners reals i t’enviarem un correu electrònic confirmant quants Articles virtuals has “comprat”, hauràs de verificar que és correcte i guardar una còpia per als teus registres.

11.2

Quan sigui possible “comprar” Articles virtuals, podrem canviar el preu d’aquests articles en qualsevol moment. Els preus s’anunciaran al Lloc web, a la Plataforma del joc o al Joc corresponent.

11.3

Els Articles virtuals (si estan disponibles) només es poden utilitzar durant el joc. No pots sub-llicenciar, comerciar, vendre ni transferir Articles virtuals per qualsevol valor fora del Joc corresponent, ni intentar cap de les acciones esmenades (fer-ho seria una infracció greu dels Termes generals i, per tant, una: Acció prohibida).

11.4

Els Articles virtuals (si estan disponibles) no es poden utilitzar si: (a) per alguna raó es retira el Joc en qüestió; o (b) per alguna raó es retira l’Article virtual en qüestió. Si retirem qualsevol Joc/Article virtual, intentarem donar-te un avís previ raonable. Si no reps aquest avís previ per qualsevol motiu, tindràs dret de posar-te en contacte amb nosaltres per a sol·licitar un reemborsament dels Articles virtuals no utilitzats que hagis “comprat” amb diners reals (però no els que hagis “guanyat” mitjançant el joc) i que es vegin afectats per la retirada del Joc/Article virtual. No obstant això, si reps un avís previ raonable sobre la retirada d’un Joc o Article virtual, no tindràs dret de sol·licitar cap reemborsament dels Articles virtuals afectats i quedarem exempts de la responsabilitat amb tu.

ÚS DELS SERVEIS


12. Com entenem “Conducta inacceptable”
12.1

Quan fas servir els Serveis no has de:

12.1.1 involucrar-te en cap tipus de comportament que: (a) sigui abusiu, ofensiu, maliciós, amenaçant, assetjador, despectiu, intimidatori, difamatori, racista, discriminatori, (fins i tot en participar a Jocs o esperar que altres Usuaris realitzin una jugada al Joc, i en les teves interaccions sigui abusiu, ofensiu, maliciós, amenaçador, assetjador, despectiu, intimidatori, difamatori, racista, discriminatori (fins i tot quan participes en Jocs o esperes que altres Usuaris realitzin una jugada en un Joc, i en les teves interaccions generals amb el nostre personal o altres Usuaris); (b) sigui pertorbador de manera intencionada (per exemple, enviar, enviar múltiples i freqüents missatges per a inundar (“col·lapsar”) el xat legítim o sol·licitar fitxes a altres Usuaris reiteradament); o (c) que pogués causar problemes, danys o molèsties a qualsevol altra persona;

12.1.2 utilitzar els Serveis o el Software de qualsevol manera que sigui fraudulenta, deshonesta, il·licita, il·legal o delictiva, o que pogués portar al foment, obtenció o realització de qualsevol activitat fraudulenta, deshonesta, il·licita, il·legal o delictiva;

12.1.3 utilitzar Eines i serveis prohibits;

12.1.4 participar en Pràctiques prohibides d'assistència al jugador o Joc injust;

12.1.5 utilitzar, directa o indirectament més d’un compte (ja sigui un Compte o qualsevol altre compte del Grup Flutter) pel mateix jugador, pot de premis al mateix temps (per exemple, si jugues o tens més d’un compte obert a la mateixa taula do pòquer, compres una entrada per a qualsevol Joc utilitzant més d’un compte, o competeixes per qualsevol pot de premis amb més d’un compte), existeixi o no activitat de joc en aquest compte (això no afecta res d’allò establert als Termes generals sobre Comptes duplicats);

12.1.6 (després de l’eliminació de qualsevol torneig o pot de premis) tornar a unir-te directa o indirectament al torneig o pot de premis, fent servir un altre Compte o qualsevol altre compte del Grup Flutter;

12.1.7 publicar o compartir qualsevol Contingut no autoritzat mitjançant finestres de xat o de qualsevol altra part dels Serveis, o en qualsevol comunicació que rebem;

12.1.8 tractar de eludir els filtres que apliquem a les finestres del xat dels Serveis (per exemple, si marquem amb un asterisc obscenitats i d’altres paraules inacceptables);

12.1.9 realitzar declaracions públiques sobre alguna part dels Serveis o de qualsevol companya del Grup Flutter que sigui falsa o maliciosa, ni realitzar qualsevol acció que pogués danyar la imatge o la reputació d’alguna part dels Serveis o de qualsevol companyia del Grup Flutter;

12.1.10 utilitzar qualsevol part dels Serveis (o qualsevol informació obtinguda mitjançant d’ells) o qualsevol Software per a fins comercials o empresarials; o

12.1.11 tractar de realitzar cap de les accions esmenades en les Seccions 12.1.1 a 12.1.10 descrites anteriorment.

Cadascuna d’aquestes accions constitueix una "Conducta inacceptable".

12.2

Reconeixes i acceptes que: (i) les comunicacions que envies mitjançant els Serveis no són privades ni confidencials, i podran ser vistes i utilitzades per altres persones amb accés als Serveis; i (ii) moderarem les finestres del xat.

12.3

Revisarem el contingut del xat, mantindrem un registre de tots els missatges que s’intercanviem mitjançant la finestra del xat i prendrem mesures oportunes a posteriori, si és necessari. Demanem que ens informis si has estat víctima d’un abús de xat. Mantindrem l’anonimat de la teva queixa i abordarem cada cas amb serietat.

13. La nostra propietat intel·lectual i què entenem com a “Ús no autoritzat”
13.1

Estem orgullosos dels productes que hem creat i que posem a la teva disposició, i protegir-los és important per a nosaltres (i les nostres atorgadors de llicències). El Grup Flutter i els seus atorgadors de llicències són els propietaris de tots els drets, títols i interessos, incloent-hi tots els drets de copyright, secrets comercials, marques comercials i d’altres drets de propietat intel·lectual relacionats amb els Serveis i el Software. Tots aquests drets queden reservats.

13.2

Conforme als Termes generals, t’atorguem el dret limitat, no exclusiu, intransferible, no sub-llicenciable, revocable i lliure de regalies d'instal·lar i utilitzar la Plataforma de joc al teu dispositiu i de jugar als Jocs. Aquesta llicència se t’atorga únicament per al teu ús personal i privat. Només has d’utilitzar els Serveis d’acord amb la seva funcionalitat prevista i amb aquest Termes generals.

13.3

Tret en la mesura permesa per les lleis vigents, no has de:

13.3.1 copiar, distribuir, publicar, interferir, utilitzar tècniques d'enginyeria inversa, de-compilar, desencadellar, modificar ni traduir el Software o els Serveis de qualsevol manera;

13.3.2 accedir al codi font del Software o dels Serveis, sigui per a crear continguts derivats o d’altra índole;

13.3.3 extreure qualsevol Software dels Serveis;

13.3.4 vendre, cedir, sub-llicènciar, transferir, distribuir o arrendar qualsevol Software o qualsevol part dels Serveis;

13.3.5 posar a disposició de tercer qualsevol Software o part dels Serveis mitjançant una xarxa informàtica o de qualsevol altre tipus;

13.3.6 exportar qualsevol Software o qualsevol part dels Serveis a qualsevol país (ja sigui per mitjans físics o electrònics);

13.3.7 tractar d’obtenir accés no autoritzat al Lloc web o a la Plataforma del joc, els servidors en què estigui emmagatzemat el Lloc web o la Plataforma de Joc, o qualsevol base de dades o servidor informàtic connectat al Lloc web o a la Plataforma del joc;

13.3.8 utilitzar les nostres marques comercials, continguts i d’altra propietat intel·lectual sense el nostre permís; o

13.3.9 tractar de realitzar qualsevol de les accions esmenades en les seccions 13.3.1 a 13.3.8 descrites anteriorment.

Cadascuna d’aquestes accions constitueix un "Ús no autoritzat".


14. Accions prohibides

14.1

Las següents descripcions corresponen a "Accions prohibides":

14.1.1 si en qualsevol moment proporciones informació de registre incorrecta o enganyosa en relació al teu Compte;

14.1.2 si en qualsevol moment no compleixes o deixes de complir els requisits del Compte;

14.1.3 si en qualsevol moment deixes de complir amb qualsevol Sol·licitud de verificació o qualsevol altre tipus de control o sol·licitud d’informació que raonablement se’t sol·liciti amb la finalitat de complir els nostres requisits legals, normatius o interns;

14.1.4 si obres un o més Comptes duplicats de manera deliberada o fraudulenta;

14.1.5 si descobrim o tenim motius de pensar que s’ha vulnerat la seguretat del teu Compte (tret que sigui a causa directa que no hem exercit cura ni habilitat raonables); per exemple, perquè no has mantingut la confidencialitat i seguretat de les teves Credencials d’inici de sessió;

14.1.6 si descobrim o tenim una raó de pensar que has vulnerat la seguretat del Compte d’una altra persona (com haver utilitzat el Compte d’una altra persona sense el seu permís);

14.1.7 si en qualsevol moment no compleixes o deixes de complir els Requisits de dipòsit;

14.1.8 si rebem una notificació de devolució de càrrec o rebuig fraudulents mitjançant un mètode de pagament utilitzat al teu Compte;

14.1.9 si descobrim o tenim motius de pensar que has incorregut en algun tipus de Conducta inacceptable;

14.1.10 si descobrim o tenim motius de pensar que has incorregut en algun tipus d’Ús no autoritzat;

14.1.11 si descobrim o tenim raons de pensar que has abusat o aprofitat qualsevol Error, Funcionament incorrecte o Interrupció;

14.1.12 si incompleixes els Termes generals o qualsevol de les Regles d’una manera greu (s’inclouen alguns exemples d’infraccions greus als Termes generals; consulta la  Part B - Secció 7.5, la Part B - Secció 11.3, la Part B - Secció 15.1 i la Part A - Secció 9, encara que no siguin les úniques formes d’infraccions greus), o infringeixes reiteradament els Termes generals o qualsevol de les Regles de manera que es justifiqui raonablement que la teva conducta és incompatible amb la teva intenció o capacitat d’aplicar els Termes generals o aquestes Regles.

14.2

Si sospites o t’adones que un Usuari està involucrat o s'està involucrant en una Acció prohibida, has d’informar-nos-en immediatament i col·laborar raonablement amb qualsevol investigació que hi realitzem (la qual cosa inclou proporcionar qualsevol informació que et sol·licitem raonablement).

15. Regles sobre l’ús d’eines i serveis de tercers
15.1

És possible que (a banda dels nostres altres drets) prenem mesures per a detectar i impedir l’ús d’Eines i serveis prohibits i de Pràctiques prohibides d'assistència al jugador. No has de tractar d’eludir, interferir ni bloquejar aquest tipus de mesures de cap manera, sigui utilitzant software dissenyat amb aquest fi o de qualsevol altre mode (fer-ho seria una infracció greu dels Termes generals i, per tant, una Acció prohibida).

15.2

No avalem ni proporcionem garanties sobre Eines i serveis permesos perquè queden fora del nostre control. Els utilitzes sota el teu propi risc, cost i elecció.

16. Les nostres decisions sobre els Jocs són concloents

Les dades històriques de cada Joc amb diners reals es registraran als nostres servidors i a les nostres bases de dades. En cas de discrepàncies entre un resultat que es mostri al teu dispositiu i els registres del nostre servidor o de les nostres bases de dades, prevaldran els nostres registres. També acceptes que les funcions “Historial de mans instantani” i “Reproductor de mans” no es consideraran registre històric oficial de cap mà.

TANCAMENT, RESTRICCIÓ I SUSPENSIÓ DEL COMPTE

17. En quins cassos restringirem, suspendrem o tancarem el teu Compte en relació amb Accions prohibides
17.1

Restringirem o suspendrem el teu Compte, la teva capacitat per a jugar a Jocs o qualsevol altre aspecte del teu ús o accés als Serveis sempre que tinguem raons per a pensar que has estat involucrat (o probablement estàs involucrat) en una Acció prohibida.

Una “restricció” implica imposar una limitació a l'accés o ús d’un producte, funció o part concrets dels Serveis o del teu Compte. Un exemple de restricció és que si participes en un Joc injust, restringirem els seients o prohibirem als Usuaris jugar en una taula o un torneig de pòquer en particular (això pot incloure la prohibició a dos o més Usuaris de participar alhora a la mateixa taula o al mateix torneig, i no afecta cap altra acció que podem realitzar segons els Termes generals).

Una “suspensió” implica impedir-te temporalment l'accés al teu Compte o als Serveis en general.

17.2

L’ús que facis del teu Compte o dels Serveis romandrà restringit o suspès mentre investiguem l’assumpte o fins que hàgim completat les nostres comprovacions. Si, com a resultat de la investigació, decidim (actuant de manera raonable) que estem conformes amb la resolució del problema, aixecarem la restricció o suspensió, ja sigui de forma total o parcial. No obstant això, si com a resultat de la nostra investigació decidim (de manera raonable) que has estat involucrat en qualsevol Acció prohibida, tancarem o restringirem el teu ús del Compte o dels Serveis de manera permanent.

17.3

Si tanquem, restringim o suspenem el teu ús del Compte o dels Serveis conforme a la present Secció 17:

17.3.1 podrem notificar-ho a altres companyies del Grup Flutter, i qualsevol compte que hi tinguis també podrà quedar restringit, suspès o tancat;

17.3.2 se’t podrà excloure de l'accés als serveis o productes oferts per altres companyies del Grup Flutter (inclosos els esdeveniment en directe, si correspon), de manera temporal o permanent.

17.3.3 si correspon, et denunciarem a les autoritats pertinents o d’altres tercers, o emprendrem mesures legals contra tu.

17.4

No serà possible accedir als teus fons ni retirar-los durant els períodes de suspensió. El saldo romandrà al teu Compte.

17.5

Si t’has implicat en qualsevol activitat il·legal, no tindrem cap obligació de permetre que retiris els fons ni tornar-los al teu Compte.

18. Altres formes en què podem restringir, suspendre o tancar el teu Compte per causa justificada

Restringirem, suspendrem o tancarem el teu Compte, els Serveis (de manera total o parcial) o el teu accés o ús d’ells si és necessari per motius legals o reglamentaris, o si considerem raonablement que existeix un risc de seguretat.


19. Què passa si es tanca el teu Compte per qualsevol motiu

Seguiràs sent responsable de les activitats en què s’utilitzi el teu Compte fins que es tanqui. Et comunicarem quan es tancarà el teu Compte i et tornarem qualsevol saldo a favor que tinguis en aquest moment, tret que tinguem dret a retardar la devolució, a anular transaccions relacionades, o a recuperar o no pagar saldos, guanys, fons, recompenses o d’altres crèdits conforme als Termes generals.

EN QUINS CASSOS NO SOM RESPONSABLES I HAS DE COMPENSAR-NOS


20. No som responsables de cap Acció aliena al nostre control
20.1

Reconeixes i acceptes que les apostes comporten un risc inherent de perdre diners, motiu pel qual no som responsables de cap pèrdua.

20.2

A excepció d’allò establert a la Part B - Secció 21.1, no serem responsables de cap falliment o Interrupció de cap part dels Serveis ni de l’incompliment de les nostres obligacions segons els Termes generals, o de qualsevol altra obligació o pèrdua que resulti de qualsevol Acció aliena al nostre control. Per exemple, no ens responsabilitzem si la teva connexió o l’equip són més lents que els dels altres Usuaris, i això afecta el teu rendiment en productes en què el temps és fonamental.

20.3

Podrem suspendre o cancel·lar tots els Serveis o qualsevol part d’ells si, malgrat haver-hi dedicat els esforços raonables, no podrem prestar els Serveis o qualsevol part d’ells a causa de qualsevol Esdeveniment aliè al nostre control.


21. Exempcions generals i límits de la nostra responsabilitat; en quins cassos hauràs de compensar-nos
21.1

Res d’allò disposat als Termes generals exclou o limita la nostra responsabilitat en cas:

21.1.1 que cometem frau o una mis-representació fraudulenta;

21.1.2 de mort o danys personals com a conseqüència de la nostra negligència o de la negligència dels nostres empleats o representants; o

21.1.3 qualsevol altra obligació que no es pugui excloure ni limitar segons la llei vigent (com a obligacions subjectes a les disposicions obligatòries de les lleis per a consumidors vigents).

21.2

A excepció d’allò establert a la Secció 21.1 i conforme als Termes generals, no ens responsabilitzem de cap pèrdua:

21.2.1 que tant nosaltres com tu no haguéssim pogut preveure raonablement al moment en què vas registrar el teu Compte o vas realitzar una transacció mitjançant els Serveis. En totes les circumstàncies això inclou qualsevol pèrdua de ingressos, negocis, estalvis o guanys;

21.2.2 que podries haver evitat prenent mesures raonables;

21.2.3 que hagin sorgit per haver-nos proporcionat informació financera o dades personals no vàlids, incomplets o incorrectes;

21.2.4 derivada de qualsevol Acció prohibida;

21.2.5 derivada de l’ús de qualsevol Eina i serveis permesos;

21.2.6 derivada de qualsevol Error, Funcionament incorrecte o Interrupció; o

21.2.7 derivada de la nostra restricció, tancament o suspensió del teu Compte o de qualsevol altra mesura presa d’acord amb els Termes generals.

21.3

Has de compensar-nos per qualsevol despesa, càrrega o pèrdua que patim a causa de la teva participació en una Acció prohibida.

21.4

Si s’aplica un límit a la nostra responsabilitat total amb tu o a la teva responsabilitat amb nosaltres, s'establirà a la Part A. Qualsevol límit de responsabilitat no afectarà a la nostra responsabilitat d’acord amb allò establert a la Secció 21.1.

APARTAT LEGAL


22. Com utilitzem la teva informació

Processem la teva informació d’acord amb la nostra Política de privacitat, que també has de llegir.

23. Com abordem els Termes generals
23.1

Els Termes generals es consideren personals per a tu. En virtut dels Termes generals, no podràs transferir els teus drets ni obligacions a cap altra persona.

23.2

Conforme als Termes generals, podrem transferir qualsevol o tots els nostres drets i obligacions a altra companyia del Grup Flutter o a qualsevol altra entitat legal (per exemple, si realitzem una reestructuració o venda del nostre negoci). Ens assegurarem que la transferència no afecti negativament els teus drets en virtut dels Termes generals.

23.3

Si infringeixes els Termes generals i no prenem cap mesura contra tu, podrem utilitzar els nostres drets i recursos en qualsevol altra situació o en què infringeixis els Termes generals (fins i tot si torna a ocórrer la mateixa infracció).

23.4

Si existeix qualsevol incoherència entre les disposicions de les diverses parts dels Termes generals, l’ordre de prioritat (el punt 1 té la major prioritat) serà el següent: 1) Part A; 2) Part B; 3) Part C; 4) resum; 5) introducció.

PART C: DEFINICIONS I CONTINGUT

1. Definicions
1.1

Les següents paraules i frases en majúscules tenen els següent significats als Termes generals:

Compte: compte d’usuari a la Plataforma del joc o el Lloc web (també anomenat “Compte de Stars” al Lloc web i a la Plataforma de joc).

Requisits del compte: criteris d’elegibilitat per a crear i utilitzar un Compte, tal i com s’estableix a la Part A - Secció 6.

Requisits de dipòsit: requisits de dipòsit enumerats a la Part B - Secció 4.2.

Compte duplicat: es defineix a la Part B - Secció 3.1.

Ingressos erronis: es defineixen a la Part B - Secció 10.4.

Error: qualsevol omissió, falta d’integritat, equivocació o error en relació amb els Serveis, sigui humà, tècnic, administratiu, operatiu, sistemàtic, una combinació de tots o qualsevol d'aquests, o d’altre tipus. Per exemple, una oferta de preus equivocada o termes incorrectes per a la participació en un Joc.

Esdeveniment aliè al nostre control: qualsevol esdeveniment aliè al nostre control raonable, com ara: (a) guerra, activitat terrorista, disturbis, dany malintencionat, incendi, inundació, tempesta, accident nuclear, malaltia, epidèmia o pandèmia (com la Covid-19); b) les accions de qualsevol govern o autoritat (incloent-hi la introducció de qualsevol llei nova, qualsevol ordre governamental, d’autoritat o judicial, regla, reglamentació o directiva, rebuig o cancel·lacióció de qualsevol llicència o consentiment); (c) qualsevol defecte interrupció, lentitud, limitació de capacitat o altra deficiència que afecti qualsevol xarxa de telecomuniocacions, servei d’accés a Internet o dispositiu que facis servir per a accedir o utilitzar els Serveis; (d) qualsevol retard, incompliment o suspensió que afecti qualsevol xarxa bancària o altre sistema de processament de pagaments utilitzat en relació amb els Serveis (inclouent-hi qualsevol retard al processament o rebuig d’una transacció, o l’embargament, incloent-hi qualsevol retard del processament, reprocessament o rebuig d’una transacció, o l’embargament o congelament de fons per part de tercers implicats al processament de fons); i (e) qualsevol comissió o carrega aplicada pel emissor de la teva targeta, el banc, el proveidor del moneder o la institució financera en relació amb el teu ús dels Serveis.

Grup Flutter: el grup de companyies que estan controlades, directa o indirectament per Flutter Entertainment Plc (incloent-hi a nosaltres).

Jocs: els Jocs amb diners reals i Jocs amb diners ficticis (la paraula "Joc" fa referència a qualsevol d’ells).

Plataforma de joc: la (les) plataforma (plataformes) de joc que tens a la teva disposició en relació amb el Lloc web.

Interrupció: qualsevol interrupció en la continuïtat o uniformitat, o suspensió o retard en qualsevol part dels Serveis, per exemple, si un Joc es deté mentre estàs jugant o si perds la connexió a Internet.

Credencials d’inici de sessió: el teu nom d’usuari, contrasenya i qualsevol altra credencial de seguretat que utilitzis per a accedir al teu Compte (com l’autenticació multifactor, les dades del token RSA i qualsevol PIN, segons el que estigui disponible al Lloc web).

Funcionament incorrecte: ocorre quan qualsevol tecnologia, software, procés automatitzat o conjunt d’instruccions, dades o programes utilitzats per a executar tasques especifiques no funciona com s’ha dissenyat o previst. Per exemple, si un virus afecta els Serveis, o si el hardware o software de l’ordinador es desvia de les seves especificacions o paràmetres de rendiment prevists o si dos programes no s’interconnecten o no es comuniquen entre sí segons allò dissenyat o previst, en qualsevol cas generant un resultat diferent del dissenyat o previst.

Eines i serveis permesos: qualsevol eina o servei online o offline que s’utilitzi per a millorar el teu rendiment en un Joc, i que no ens pertany, però que sí hem autoritzat expressament per a utilitzat en connexió amb els Serveis, tal com s’indica al Lloc web o a la Plataforma de joc.

Jocs amb diners ficticis: qualsevol tipus de joc per a jugar gratis o amb “diners ficticis” que estigui disponible mitjançant el Lloc web o de la Plataforma de joc.

PokerStars/nosotros/nos/nuestro: la part del contracte corresponen al Grup Flutter, segons es defineix a la Part A, Secció 2.2.

Accions prohibides: algunes accions i pràctiques que no estan permeses en relació amb els Serveis o el Software, segons es defineix a la Part B, Secció 14.1.

Pràctiques prohibides d'assistència al jugador: en relació amb els Serveis, es tracta de pràctiques de: (a) extracció de dades de mans jugades, resultats, estadístiques o transmissions (per exemple, observar partides sense jugar amb la finalitat de crear una base de dades d’historials de mans per a futures referències); (b) ús de mans, resultats, estadístiques o transmissions obtinguts mitjançant extracció de dades; o (c) ús compartit massiu de mans jugades, resultats, estadístiques o transmissions amb el propòsit d’analitzar els contrincants.

Eines i serveis prohibits: eines o serveis online i offline (incloent-hi intel·ligència artificial, “bots” i altres tipus de software i programes informàtics) que s’utilitzin per a executar o ajudar a la execució de qualsevol acció relacionada amb els Serveis i que estiguin dissenyats per a proporcionar un avantatge injust als Usuaris, incloent-hi: (a) jugar sense intervenció humana o reduir l'exigència d’un humà per a prendre decisions (per exemple, ajudant-te a decidir quina acció realitzar respecte a una aposta o a la mida relativa exacta de qualsevol aposta o pujada, incloent-hi els “programes per a retirars-se automáticament” i les eines que aleatoritzen la mida de les apostes; (b) oferir consells en el temps reals sobre quina acció realitzar; (c) compartir les dades de les cartes de mà amb altres Usuaris o serveis; (d) apuntar a manipular els contrincants als Jocs en qué no pots triar una taula específica on jugar; (e) estar dissenyats per a oferir eficiència a l’hora de triar mesas de pòquer; (per exemple, filtrant o ordinant els torneigs disponibles, o automatizant/semi-automatizant el procés d’unir-se a torneigs disponibles en funció de les estadísticas o notes sobre el el joc dels rivals); (f) estar dissenyats per a oferir para eficiència a l’hora de triar partides regulars; (g) automatizar els clics del ratolí o simular entrades de teclat ("clics automàctics"); (h) retardar la decisió d’un jugador durant un període de temps específic o aleatori; o (g) durant el joc: (i) proporcionar consells que superen el nivell bàsic (com una gran col·lecció de taules que ofereixen recomanacions que indiquen si convé jugar certes mans o no en pots sense obrir); (ii) estar dissenyats específicament per a facilitar la consulta al material de referència; o bé (iii) realitzar càlculs de repartiment avançats, com simuladors de rang contra rang, o eines ICM o Nash Equilibrium.

Joc amb diners reals: els productes d’apostes i jocs amb diners reals disponibles mitjançant el Lloc web i la Plataforma de joc.

Regles: els termes i condicions addicionals identificats a la Part A, que formen part dels Termes generals.

Serveis: el Lloc web, la Plataforma de joc i els Jocs.

Software: tot el software que pertany als Serveis (sigui descarregable o no).

Conducta inacceptable: es defineix a la Part B - Secció 12.1.

Contingut no autoritzat: qualsevol contingut (incloent-hi fotografies, imatges i texts) que: (a) sigui ofensiu, racista, discriminatori, blasfemi, pornogràfic, obscè, vulgar, grosser, indecent, abusiu, amenaçant, assetjador, despectiu, intimidatori, difamatori, que manifesti o inciti al racisme, la intolerància o l’odi, delictiu o il·legal; (b) anunciï, promogui o estigui relacionat d’alguna altra manera amb projectes o serveis online o offline a part dels Serveis; (c) infringeixi qualsevol propietat intel·lectual, privacitat, imatge o d’altres drets; o (d) no tinguis permís d’utilitzar.

Ús no autoritzat: es defineix a la Part B - Secció 13.3.

Joc injust: fer trampes, conspirar, jugar en equip, manipular el joc o altre joc injust de qualsevol índole en utilitzar els Serveis, incloent-hi: (a) compartir cartes de mà de pòquer; (b) jugar de forma menys agressiva contra un company en una partida de pòquer ("joc de baixa intensitat"); (c) jugar una partida amb el propòsit de beneficiar altre Usuari, com perdre una mà de pòquer intencionalment per a transferir fitxes a un altre Usuari de manera deliberada ("traspassament de fitxes"); (d) manipular el joc de manera intencionada per a posar fi a una partida de pòquer de manera ràpida o prematura (com "mostrar les cartes"); (e) fer un recompte de cartes (excepte en partides de pòquer entre jugadors); i (f) durant el joc, debatre sobre estratègies a les taules, xatejar sobre la mà en curs, participar en qualsevol altre tipus de comunicació que pugui donar un avantatge a altres Usuaris.

Usuari: qualsevol usuari final dels Serveis (incloent-hi a tu).

Nom d’usuari: el nom d’usuari únic que utilitzes per a identificar-te i iniciar sessió al teu Compte.

Sol·licituds de verificació: qualsevol sol·licitud que se’t demani per a demostrar que ets la persona que dius que ets, incloent-hi qualsevol sol·licitud per a demostrar la teva identitat, direccions, edat, circumstancies, fons o altres dades.

Articles vinculants: alguns elements virtuals que pertanyen als Jocs, segons es defineix a la Part B, Secció 11.1.

Lloc web: el (els) lloc(s) web inclosos a la Part A, Secció 5 així com les aplicacions mòbils i altres llocs.

Tu: tu com a Usuari dels Serveis.

1.2

Els termes "inclouen", "incloent-hi", "per exemple", "com" i "en particular" o qualsevol expressió similar que s’utilitzi als Termes generals tenen un significat únicament il·lustratiu i no limiten l’abast de les paraules que els antecedeixen.

1.3

Els encapçalats utilitzats als Termes generals s’utilitzen únicament per a ajudar-te i per a que et resulti més còmode i fàcil desplaçar-te pel document i comprendre de que tracta principalment la secció corresponent. No afecten la interpretació dels Termes generals.


2. Contingut

PART A: TERMES ESPECÍFICS DEL LLOC WEB

INFORMACIÓ SOBRE EL TEU COMPTE I EL TEU CONTRACTE AMB NOSALTRES

1. Qui som
2. El contracte entre tu i nosaltres

3. Canvis en els Termes generals

4. Informació detallada de la nostra llicència

5. Lloc(s) web:

6. Requeriments del Compte

7. Dades personals necessàries per a crear un Compte

8. En quins cassos verificarem la teva informació.

9. Restriccions geogràfiques

10. Ingrés de fons al teu Compte

11. Establir límits al teu Compte

12. Sol·licitud de reintegraments

13. Com gestionem els Comptes inactius

14. Accions prohibides: en quins cassos anul·larem les transaccions i recuperarem o no pagarem els guanys.

15. Tancament del teu Compte per conveniència i conseqüències del tancament

16. Responsabilitat per obligacions legals

17. Com obtenir ajuda o presentar una queixa sobre els Serveis

18. Legislació aplicable i jurisdicció.

19. Idioma que prevaldrà

INFORMACIÓ SOBRE ELS JOCS I ELS SERVEIS

20. Disponibilitat dels Serveis
21. Altres termes i condicions que formen part dels Termes generals

PART B: TERMES D'APLICACIÓ GENERAL

CONFIGURACIÓ DEL TEU COMPTE

1. Com crear un Compte
2. Seguretat del compte i elecció del Nom d’usuari.

3. Com gestionem els Comptes duplicats

COM S’ADMINISTREN ELS TEUS FONS

4. Dipòsits
5. Saldos

6. Apostes

7. Conversió de divisa

8. Guanys i imposts

9. Com es processen els reintegraments i les devolucions

EN QUINS CASSOS ANUL·LAREM LES TRANSACCIONS I RECUPERAREM O NO PAGAREM SALDOS I GUANYS

10. Errors, Funcionaments incorrectes i Interrupcions: en quins cassos anul·larem les transaccions o recuperarem o no pagarem els guanys

COM S’ADMINISTREN ELS ACTIUS VIRTUALS

11. Articles virtuals

ÚS DELS SERVEIS

12. Com entenem “Conducta inacceptable”
13. La nostra propietat intel·lectual i què entenem com a “Ús no autoritzat”

14. Accions prohibides

15. Regles sobre l’ús d’eines i serveis de tercers

16. Les nostres decisions sobre els Jocs són concloents

TANCAMENT, RESTRICCIÓ I SUSPENSIÓ DEL COMPTE

17. En quins cassos restringirem, suspendrem o tancarem el teu Compte en relació amb Accions prohibides
18. Altres formes en què podem restringir, suspendre o tancar el teu Compte per causa justificada

19. Què passa si es tanca el teu Compte per qualsevol motiu

EN QUINS CASSOS NO SOM RESPONSABLES I HAS DE COMPENSAR-NOS

20. No som responsables de cap Acció aliena al nostre control
21. Exempcions generals i límits de la nostra responsabilitat; en quins cassos hauràs de compensar-nos

APARTAT LEGAL

22. Com utilitzem la teva informació
23. Com abordem els Termes generals


Torna a Conceptes bàsics

Versió n.º: v1.3

En vigor des de: 11 de març de 2024, 12:00 h